Næmmen, Hallo du!

Så koselig at du stakk innom. Her inne blir det nok mye rart. Bilder, tanker, opplevelser, ønsker, venner og familie. Jeg håper du trives og kommer tilbake. Tudeluuu!

tirsdag 23. april 2013

Smn Røros og foredrag.

Som kunder av sparebank 1 ble vi innvitert til Storstuggu på foredrag. Mye artig skulle skje og vi dro dit med spenning og store forventninger. Og det ble faktisk bedre enn vi tenkt. Først ble det litt bank med banksjefen. Litt om hva smn røros vil og står for. Så fikk vi høre om Røros challenge som foregår den 31 mai til 2 juni. Så kjempe artig ut. Tror vi skal melde oss på. Så ble det to sanger av Jon Lockert Rohde ifra teaterstykket/ musikalen av Åge Aleksandersen. Artig! Han er kjempe flink. Etter det ble det sjefen av banken som innførde oss i den nye pensjonsordningen. Her ble det noen ahaopplevelser gitt! Mye jeg må finne ut.
Så ble det en 1/2 time pause med kaffe og sik - eller reinsdyrrullader. Quiz og lykkehjulsnurring. Vi vant buff, refleks og kortmappe. Hurra! :)
Etter pausen var det klart for høydepunktet. Cecilie Skog. For en dame! Den lille og tilsynligvis spede damen er litt av en tøffing! Hun delte turer, opplevelser og følelser med oss og åpnet seg toltalt med tårer og latter. Hennes engasjement og glede over "små" og store ting er enormt. Når hun forteller får man virkelig lyst å dra på tur og kjenne det samme. Man får lyst til å slite, dra og gå langt til fots og på ski. Og det sier litt. Det kommer fra en skikkelig soffagris. Har blitt skikkelig bra på å røre meg minst mulig.
Jeg er sååååå glad for at jeg dro dit. Jeg fikk skikkelig mye ut av denne fine kvelden.
Jeg har fått meg ei dame å se opp til. ( enda mere en før vil seie)
Herlig Åge musikk.
God mat.
Premier.
Og mye innsyn i pensjonsvirrvarret! Med flere tips og råd.
Ut og møte folk!
Tusen takk til sprebank 1 Røros!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar