Næmmen, Hallo du!

Så koselig at du stakk innom. Her inne blir det nok mye rart. Bilder, tanker, opplevelser, ønsker, venner og familie. Jeg håper du trives og kommer tilbake. Tudeluuu!

fredag 15. mars 2013

Buzzador og Oral-B Pro-Expert

Jeg er buzzador. Det var datteren min som vervet meg. Jeg så alt det morsomme hun fikk i posten og som hun delte med vennene sine, og jeg tenkte dette må jeg prøve. No er jeg igang med min tredje kampanje og synes det er kjempe artig. Det å prøve nye ting og dele det med andre er flott. Har du lyst å gjøre det samme? Gå til www.Buzzador.com

Nå tester vi Oral-B Pro-Expert. Dette er en ny tannkrem. Har litt problem med den litt søte ettersmake men denne virker!

Det finnes 4 tannkremer i serien. All-around protection -alt i ett beskyttelse. Emalje- beskytter emaljen mot erosjon fra syreangrep. Whitening - for missfarging. Og Sensitive + gentle whitening - for langvarig lindring og forebygging av følsomme tenner.

Vi prøver nå all around protection.
Den er frisk med litt (for) søtlig ettersmak, den gjør så tennene føles veldig rene ut og den tar faktisk både tannsten og missfarginger. Allerede etter tre dager merket vi forskjell.
Anbefaler virkelig å prøve!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar